کانن ۱DX MARK II معرفی شد

0
1620

شرکت کانن دوربین فول فریم پرچمدار خود را معرفی کرد. دوربین کانن ۱DX MARK II دارای یک سنسور جدید ۲۰٫۲ مگاپیکسلی CMOS با پیکسل دوگانه AF است. همچنین با دو پردازنده +Digic 6 برای ضبط ویدیو با کیفیت ۴K و عکاسی پی در پی ۱۶ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. ایزو این دوربین از ۱۰۰ تا ۵۱۲۰۰ بوده و قابل گسترش تا ۴۰۹۶۰۰ است.

کانن ۱D X Mark II دارای ۶۱ نقطه اتوفوکس بوده که ۴۱ عدد از آن‌ها Cross بوده و ۲۴ درصد پوشش فریم بیشتری نسبت به دوربین قبلی خود دارد. نقطه مرکز این دوربین در OneShot AF تا -۳EV حساس است.

Canon1DX-MarkII (4)

در حالت Live view این دوربین از آخرین تکنولوژی کانن یعنی پیکسل دوگانه یا Dual Pixel AF برای سرعت فوکوس بیشتر در حالت OneShot است.سیستم مترینگ نیز آپدیت شده تا بتواند از ۳۶۰۰۰۰ پیکسل RGB در کنار سنسور IR استفاده کند. که این موضوع بنا به گفته شرکت باعث بهبود و تشخیص چهره و دنبال کردن سوژه می شود.

Canon1DX-MarkII (2)

بدنه این دوربین از جنس منیزیم بوده و نسبت به ضربه و آب مقاوم است. عمر شاتر آن تا ۴۰۰۰۰۰ است. در کنار چشمی بزرگ آن (قابلیت تنظیم نورنقطه AF) این دوربین جدید کانن دارای یک صفحه نمایش ۳٫۲ اینچی LCD  با ۱٫۶۲ میلیون نقطه است. این صفحه نمایش لمسی است (البته باید بدانی که تنها برای تعیین نقاط فوکوس در حالت Live View)  ویژگی جدید دیگر این دوربین داشتن GPS است.

Canon1DX-MarkII (3)

طراحی بدنه این دوربین که با نسل قبلی خود تفاوتی ندارد، قابلیت عکاسی پی در پی ۱۴ فریم بر ثانیه و در حالت Live View تا ۱۶ فریم بر ثانیه دارد. اگر بخواهید از WiFi استفاده کنید باید WFT-E8 wireless file transmitter استفاده کنید که قیمت ۶۰۰ دلار است.

یکی از تغییرات مهم این دوربین پشتیبانی از فیلم برداری با کیفیت ۴K و ۶۰ فریم بر ثانیه است. تکنولوژی پیکسل دوگانه AF امکان فوکوس پیوسته ای را در حالت فیلم برداری فراهم می کند.

بدنه این دوربین ۶۰۰۰ دلار قیمت دارد.

ویدیو معرفی این دوربین را در زیر ببینید:

منبع: DPReview

مشترک شوید
اطلاع رسانی
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments