ویدئوهای دوربین GoPro را زنده به اشتراک بگذارید!

0
1608

با قابلیت جدید برنامه Meerkat ویدئوهای دوربین GoPro خود را زنده به اشتراک بگذارید! 

به طور قطع آینده به اشتراک گذاری ویدئو در شبکه های اجتماعی از طریق برنامه هایی مانند Periscop  و MeerKat بسیار پرطرفدار خواهد بود. در واقع این نرم افزارها گوشی شما را به یک وب کم تبدیل می کند که می توانید هر آنچه را که می خواهید به اشتراک بگذارید. اگرچه در حال حاضر Ustream  و Youtube به کاربران خود این امکان را میدهد که ویدئوهای زنده خود را از طریق Gopro نیز به اشتراک بگذارند، Meerkat به عنوان اولین نرم افزار که ویدئوهای ورزشی را به صورت زنده به اشتراک میگذارد، قطعا بسیار جالب خواهد بود.

اگرچه آخرین نسخه Meerkat هنوز به صورت Beta در حال تست می باشد ولی اتصال ان به دوربین Gopro شما بسیار ساده است. تصور کنید تمام ویدئوهایی که در پارک های آبی، هواپیما، هلی کوپترهای کوچک، دوربین های همراه ورزشکاران و … شروع به ضبط می شوند به صورت زنده در شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند!

 در صورتی که ارتباط WiFi خوبی داشته باشید می توانید با دوربین Gopro  به گوشی خود وصل شده و با استفاده از اینترنت، ویدئوهای دوربین GoPro را زنده به اشتراک بگذارید!

کسانی که به نسخه Beta  دسترسی دارند، اعلام کردند که تنها دوربین GoPro HERO 3 قابلیت اتصال به این نرم افزار را دارد ولی با توجه به محبوبیت GoPro HERO 4 قطعا در نسخه عمومی این نرم افزار مدل های دوربین بیشتری پشتیبانی خواهد شد.

 نظر شما درباره به اشتراک گذاری ویدئو به طور زنده در شبکه های اجتماعی چیست؟

منبع: www.fstoppers.com

مشترک شوید
اطلاع رسانی
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments