نیکون COOLPIX W150 دوربین دیجیتال ضدآب

0
1468
نیکون COOLPIX W150

نیکون دوربین کامپکت جدیدی را معرفی کرد. نیکون COOLPIX W150 با طراحی جدیدی به بازار ارایه خواهد شد. این دوربین در مقابل ضربه (افتادن از فاصله ۱٫۸ متری)، تا عمق ۱۰ متری ضدآب و تا دمای -۱۰ درجه سانتی گراد در برابر سرما نیز مقاوم است.

نیکون COOLPIX W150 دارای سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با ابعاد ۱/۳٫۱″ و لنز معادل ۹۰-۳۰ میلیمتر با زوم اپتیکال ۳x است. این دوربین همچنین دارای قابلیت هایی همچون فیلمبرداری Full HD با صدای استریو و Target Finding AF (پیدا کردن و تعقیب سوژه) است.

بنا به گفته این شرکت، نیکون COOLPIX W150 به عنوان یک دوربین دیجیتال برای بزرگسالان و کودکان است و رابط کاربری آن طوری طراحی شده است که حتی برای کسانی که با دوربین و عکاس آشنایی ندارند، ساده باشد.

این دوربین از SnapBridge نیز پشتیبانی می کند و کاربران می توانند تصاویر خود را به گوشی اندروید یا iOS خود منتقل کنند.

نیکون COOLPIX W150 دارای چندین مود خاص عکاسی مانند underwater face framing ( کادربندی چهره در زیرآب)، add clarity underwater (اضافه کردن شفافیت به تصاویر زیرآب)، picture-in-picture (تصویر در تصویر) و little planet effect  ( افکت سیاره کوچک) است. قابلیت های دیگری همچون قفل تصاویر، تایمر لبخند، اضافه کردن پیام صوتی به تصاویر و رتبه بندی تصاویر و ویدیو ها نیز در این دوربین جدید دیده میشود.

نیکون W150 در رنگ های سفید، نارنجی، آبی و دو مدل طرح دار به بازار ارایه خواهد شد اما هنوز اطلاعات دقیقی از زمان در دسترس بودن و قیمت آن اعلام نشده است.

مشترک شوید
اطلاع رسانی
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments