لنزهای جدید تامرون معرفی شدند

0
1674

شرکت مستقل سازنده لنز، تامرون (Tamron)، دو لنز پرایم جدید را معرفی کرد. لنزهای جدید تامرون  ۸۵mm F1.8 و  ۹۰mm F2.8 ماکرو هستند.

لنز ۸۵mm F1.8 Di VC USD

این لنز دارای دارای عناصر LD و XLD برای کاهش flare  و  ghosting است. همچنین دارای ۹ تیغه دیافراگم بوده و بوکه زیبایی را ایجاد می‌کند. روکش فلورین به کار رفته در عنصر جلویی این لنز باعث می‌شود که رطوبت و اثر انگشت در آن اثرگذار نباشد. این لنز براساس استاندارد CIPA قابلیت رفع لرزش را تا ۳٫۵ استاپ دارد. در این لنز یک موتور التراسونیک به کار رفته است که براساس ادعای این شرکت عملکرد بسیار خوبی دارد. قیمت و زمان در دسترس بودن این لنز اعلام نشده است.

لنز ۸۵mm F1.8 Di VC USD

لنز ۹۰mm F2.8 Di VC USD 1:1 Macro

این لنز در واقع به روز شده نسخه سال ۲۰۱۲ است. این لنز نیز دارای عدسی‌های LD و XLD، روکش فلورین، ۹ تیغه دیافراگم و موتور التراسونیک است. با این لنز می توان کلوزآپ هایی با اندازه واقعی در حداقل فاصله فوکوس ۱۳٫۹ سانتیمتری ثبت کرد. این لنز ۹۰ میلیمتر ماکرو از ماه مارس با قیمت ۶۴۹ دلار در دسترس خواهد بود.

این لنزها برای نیکون، کانن و سری آلفا سونی در دسترس خواهند بود.  توجه داشته باشید که دوربین های DSLR/SLT سونی دارای لرزشگیر تصویر در بدنه هستند و این لنزها در بدنه با مانت سری A لرزشگیر نخواهند داشت.

۹۰mm F2.8 Di VC USD

منبع: DPReview

مشترک شوید
اطلاع رسانی
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments