لنزهای جدید سونی معرفی شدند

0
1658

لنزهای جدید سونی سری GM معرفی شدند. شرکت سونی روز گدشته سه لنز از سری جدید G Master یا GM خود را معرفی کرد. این لنزها که برای دوربین های فول فریم سونی طراحی شده‌اند بنا به گفته شرکت دارای بهترین کیفیت هستند.

سه لنز جدید سونی ۷۰-۲۴ میلیمتر f/2.8 و ۸۵ میلیمتر f/1.4 و ۲۰۰-۷۰ میلیمتر f/2.8  هستند.

در کنار این دو لنز سونی همچنین تله کانورتور ۱٫۴x و ۲٫۰x را نیز برای استفاده با لنز جدید ۲۰۰-۷۰ میلیمتر f/2.8 معرفی کرد.

لنز ۷۰-۲۴ میلیمتر f/2.8 دارای عناصری برای افزایش رزولوشن تصویر و کاهش aberration است. این لنز دارای ۹ تیغه بوده و دارای روکش (کوتینگ) برای کاهش رفلکت است. این لنز دارای SSM موتور (Super Sonic Wave Motor) بوده و سرعت فوکوس بالا و بی صدایی را فراهم می‌آورد. همچنین در برابر رطوبت و گردوغبار مقاوم است.

70-24 میلیمتر f/2.8 سری GM

لنز ۸۵ میلیمتر f/1.4 دارای ۱۱ تیغه بوده و دارای روکش نانو AR برای کاهش هاله و رفلکت است. همچنین دارای SSM موتور بوده و نسبت به رطوبت و گردوغبار مقتوم است. همچنین رینگ دیافراگم تنظیمات راحت تری را در حین فیلم‌برداری فراهم می‌کند.

85 میلیمتر f/1.4 سری GM

لنز ۲۰۰-۷۰ میلیمتر f/2.8  نیز داراری روکش مخصوص بوده (Nano AR و Fluorine) است. سیستم فوکوس به بهبود عملکرد اتوفوکس در دوربین های سری α شده و کمترین فاصله فوکوس آن ۰٫۹۶ متر است. موتور SSM و سیستم لرزشگیر تصویر(SteadyShot) در این لنز به کار رفته و نسبت به رطوبت و گردوغبار نیز مقاوم است.

200-70 میلیمتر f/2.8 سری GM

لنز ۷۰-۲۴ میلیمتر f/2.8 در ماه مارs یا قیمت ۲۲۰۰ دلار، لنز ۸۵ میلیمتر f/1.4 با قیمت ۱۸۰۰ دلار و ۲۰۰-۷۰ میلیمتر f/2.8 در ماه می در دسترس خواهد بود. اطلاعاتی درباره قیمت لنز ۲۰۰-۷۰ میلیمتر f/2.8 منتظر نشده است.

تکنولوژی لنزهای جدید سونی را در ویدیو زیر ببینید:

[aparat id=”sGfgt”]

منبع: DPReview

مشترک شوید
اطلاع رسانی
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments