سونی a6500 معرفی شد

0
1637

هنوز از معرفی دوربین سونی a6300 یک سال نگذشته است که این شرکت دوربین a6500 با سنسور ۲۴ مگاپیکسلی را معرفی کرد. این دوربین پرچمدار APS-C، دارای لرزشگیر ۵ محوره، صفحه نمایش لمسی، بافر قدرتمندتر و قدرت پردازش بهبود یافته است. سونی a6500 حدود ۱۴۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

دوربین سونی a6500 اکنون برترین دوربین سنسور کراپ این شرکت می باشد. سنسور ۲۴ مگاپیکسلی آن دارای ۴۲۵ نقطه فوکوس (PDAF) است ولی از آنجایی که در آن چیپ LSI به کار رفته، سرعت پردازش بیشتری دارد. همچنین سونی اعلام کرده است که با چیپ به کار رفته در این دوربین، پردازش در ایزو بالا بهبود پیدا کرده است.

سونی a6500

لرزشگیر ۵ محوره به کار رفته در سونی a6500 هم در عکاسی و هم فیلم برداری عمل می کند و براساس تست های استاندارد CIPA می تواند تا ۵ استاپ لرزش غیر متعارف را رفع نماید. همچنین برای عملکرد بهتر و سرعت بالاتر در تغییر مکان فوکوس، صفحه نمایش لمسی برای سونی a6500 در نظر گرفته شده است.

بافر آن نیز بهبود پیدا کرده و امکان عکاسی ۱۱ فریم برثانیه حدود ۳۰۰ عکس JPEG یا ۱۰۰ عکس RAW+JPEG را فراهم می سازد.مانند a6300 با این دوربین جدید سونی نیز می توان با کیفیت ۴K فیلم برداری کرد با این تفاوت که صفحه نمایش لمسی آن فوکوس را برای کاربران ساده تر می سازد. این قابلیت تغییر نقاط فوکوس در تمامی حالت فیلم برداری میسر می باشد.

اگر از صفحه نمایش پشت آن برای عکاسی استفاده کنید عمر باطری آن حدود ۳۵۰ عکس با هر بار شارژ است اما اگر از چشمی استفاده کنید عمر باطری آن ۳۱۰ خواهد بود.

سونی a6500 آذرماه با قیمت ۱۴۰۰ دلار ابتدا در ایالات متحده و انگلستان در دسترس خواهد بود.

مشترک شوید
اطلاع رسانی
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments