دوربین Rylo برای کاربران اندروید

0
2302
دوربین Rylo

سال گذشته وقتی دوربین کوچک Rylo 360° عرضه شد، توجه زیادی را به خود جلب کرد. اما متاسفانه دوربین Rylo در ابتدا تنها از سیستم عامل iOS پشتیبانی می کرد اما امروز دوربین Rylo از اندروید نیز پشتیبانی می کند.

دوربین Rylo 360° دارای دو لنز ۲۰۸ درجه، فیلم برداری با کیفیت ۴K و تکنولوژی لرزشگیر تصویر و مهم تر از هر چیز دارای یک اپلیکیشن خوب است. اپلیکیشن این دوربین به کاربران اجازه می دهد ویدئو های خود را مستقیما بعد از ضبط ویرایش نمایند. کاربران می توانند در این اپلیکیشن نقاط کانونی یا سوژه های مشخصی را برای ردیابی در تصویر مشخص کنند و تصویر بر روی آن سوژه قفل شود.

به غیر از اپلیکیشن جدید اندروید، دوربین و لوازم جانبی این دوربین مانند مدل iOS است. البته باید بدانید که این دوربین با هر گوشی اندرویدی کار نمی کند و دوربین با گوشی هایی با اندروید ۶٫۰ یا بالاتر سازگار است. البته باید در نظر گرفت که ممکن است اندروید گوشی شما با دوربین سازگار باشد اما پردازنده آن توانایی ویرایش ویدئو ۳۶۰°۴k  را نداشته باشد.

نکته قابل توجه این دوربین این است که تنها با یک کابل USB به گوشی شما متصل می شود و به محض اتصال به گوشی اپلیکیشن آن باز می گردد و دیگر نیازی به تنظیمات وایرلس نیست.

اگر شما کاربر اندروید هستید و می خواهید این دوربین را امتحان کنید باید بدانید که قیمت آن ۵۰۰ دلار است.

در ویدیو زیر تنظیم خودکار سطح افق و لرزش گیر تصویر را می بینید:

مشترک شوید
اطلاع رسانی
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments