دوربین سونی a7R Mark III معرفی شد

0
1891
سونی a7R Mark III

سونی دوربین a7R Mark III را معرفی کرد. سونی a7R Mark III ، دوربین ۴۲٫۴ مگاپیکسلی که قابلیت عکاسی ۱۰ فریم بر ثانیه را دارد و این در حالی است که سیستم اتوفوکس آن پیشرفت قابل توجهی نسبت به a7R II کرده است. بدنه دوربین سونی a7R III عمدتا مانند نسل قبلی این دوربین بوده ولی دارای جوی استیک برای تغییر نقاط فوکوس، دکمه AF-On، دو اسلات کارت SD، سوکت فلاش و باطری با ظرفیت بالاتری است. همچنین این دوربین جدید سونی دارای چشمی OLED با ۳٫۶۹M نقطه است که رزولوشنی معادل ۱۲۸۰ در ۷۲۰ را فراهم میکند.

سنسور سونی a7R III همان ۴۲٫۴ مگاپیکسل BSI CMO است اما تغییرات سخت افزاری منجر به خروجی های بهتر شده است.  دو پردازنده Bionz X و LSI که در مدل های اخیر سونی از آن استفاده شده است باعث شده است دوربین اطلاعات بیشتری را سریعتر پردازش نماید. در کنار آن طراحی مجدد شاتری با لرزش کمتر به این دوربین جدید سونی این امکان را می دهد تا ۱۰ فریم بر ثانیه با فوکوس کامل عکس نماید و نوع شاتر (شاتر الکترونیکی یا مکانیکی) فرقی ندارد.

سونی a7R III دارای ۳۹۹ نقطه فوکوس فازی بوده و همچنین سیستم لرزشگیر این دوربین نیز تقویت شده و می تواند تا ۵٫۵ استاپ لرزش را جبران کند. مانند دوربین نسل قبلی، این دوربین نیز می تواند فیلم برداری UHD 4K نماید. اما در حالت کراپ به نتایج بهتری دست خواهید یافت. عمر باطری سونی a7R III 650 عکس می باشد.

این دوربین در اواخر ماه نوامبر با قیمت ۳۱۹۹ دلار در دسترس خواهد بود.

 

 

 

مشترک شوید
اطلاع رسانی
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments