اولین لنز ۳D گوپرو در راه است

0
1641

اگر می‌خواهید با دوربین گوپرو خود فیلمی ۳D ضبط کنید و نمی‌خواهید هزینه‌های زیادی را بابت خرید دوربین گوپرو اضافه و هوسینگ ۳D صرف کنید، باید حتما نگاهی به لنز ۳D جدید Vitrima که توسط این شرکت به زودی معرفی خواهد شد بیاندازید. این لنز ساختاری آینه‌ای دارد؛ بدین معنی که به جای استفاده از دو دوربین برای ثبت عکس و ترکیب آن‌ها با هم و ایجاد تصویر ۳D، به وسیله آینه این امکان را فراهم می‌آورد که به وسیله یک دوربین، دو تصویر ثبت شود.

لنز 3D گوپرو

فیلم گرفته شده توسط لنز ۳D گوپرو با هدست واقعیت مجازی (VR) به راحتی قابل دیدن است و نیازی به ویرایش آن نیست. بدون شک در صفحه نمایش‌های دوبعدی، دو تصویر در کنار هم برایتان قابل مشاهده است و نمی‌توانید نتیجه واقعی آن را ببینید. فیلم زیر نمونه اولیه‌ای است که با این لنز ۳D و دوربین گوپرو گرفته شده است.

این لنز به راحتی قابل استفاده بوده و تنها باید دوربین گوپرو خود را در هوسینگ استاندارد آن قرار دهید و لنز را به آن متصل کنید و از آنجایی که از هوسینگ استاندراد استفاده می‌شود می‌توانید از تمامی لوازم جانبی گوپرو نیز استفاده کنید.

اما شاید بهترین چیز درباره این لنز،  قیمت آن باشد. این لنز بعد از معرفی حدود ۵۰ دلار قیمت خواهد داشت. براساس گفته سازنده آن، این لنز در اواسط ماه ژوئن (انتهای خرداد یا اوایل تیرماه)  در دسترس خواهد بود. این لنز برخلاف سایر تجهیزات ثبت فیلم‌های ۳D با قیمتی مناسب عرضه خواهد شد و شاید بتواند برای کسانی که می‌خواهد از این نوع فیلم‌ها ثبت کنند، مناسب باشد.

منبع: Digital Trends

مشترک شوید
اطلاع رسانی
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments